Connect with us

24.12.2021 @ 08.30 am – Pasca Banjir melibatkan Balai Bomba & Penyelamat Teluk Intan (JBPM) serta Agensi Pertahanan Awam Malaysia (APM) di Bt 7 1/2 Jalan Changkat Jong… Rata-rata penghuni rumah telah melaksanakan pembersihan rumah lebih awal kerana sudah bersedia seperti banjir-banjir sebelum ini namun banjir pada kali ini agak berbeza kerana air naik lebih tinggi dari kebiasaan.

Kepada mangsa banjir yang berada di PPS dan ingin pulang ke kediaman membuat pembersihan rumah pastikan jaga keselamatan diri.. sebelum mengalihkan barang2 yang berada di atas lantai gunakan kayu kerana takut ada binatang berbisa.. Sila pastikan wayar/sambungan elektrik tidak terkena air/terendam dalam air sebelum buka suiz elektrik.. Bersabarlah dengan bencana banjir.. Admin doakan agar semua kembali pulih seperti biasa.. Aamiin..

Continue Reading

Tayangan Menarik

Terima kasih kerana melayari WebTV Bomba Channel. Kami menyediakan info dan maklumat yang sahih kepada anda. Jika ada sebarang kemusykilan anda boleh berhubung dengan webmaster@bombachannel.com Copyright © 2021 by Bomba Channel Team

Statistik Jangkita Virus Corona Hari Ini

Sila patuhi SOP dan Dapatkan jangan lupa daftarkan diri anda untuk mendapatkan vaksin.